Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Advisors
Title
Subject
CNPq
Department
Programs
Document Type
Access Type
Help
Feedback
Documents
Termo de Autorização
Roteiro de Revisão das dissertações e teses
Language
português
español
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Search
Search:
All of DSpace
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações
Programa de Pós - Graduação em Linguagem, Identidade e Subjetividade
for
Current filters:
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-5 of 5 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Type
15-Jul-2014
ALGUMAS CONTRADIÇÕES QUE ENVOLVEM O ENSINO DA ESCRITA: UMA DISCUSSÃO COM PROFESSORES DO 5º E DO 6º ANO DO ENSINO FUNDAMENTAL
Rodrigues, Silvia Aparecida Medeiros
Dissertação
28-May-2013
PRODUÇÕES TEXTUAIS NA VISÃO DE PROFESSORES DAS SÉRIES FINAIS DO ENSINO FUNDAMENTAL
Scremin, Angela de Fátima
Dissertação
30-Oct-2015
SALA DE RECURSOS MULTIFUNCIONAL E REPRESENTAÇÃO DA ESCRITA: ANÁLISE DA RESOLUÇÃO 13/2007, NORMATIVA 16/2011 E FICHA DE REFERÊNCIA PEDAGÓGICA
Nogueira, Amarili Sequeira
Dissertação
29-Aug-2013
INDÍCIOS DE AUTORIA EM TEXTOS DE OPINIÃO ESCOLARES ESCRITOS POR ALUNOS DE 6º ANO DO ENSINO FUNDAMENTAL
Mendes, Sueli de Freitas
Dissertação
22-Apr-2013
A PONTUAÇÃO COMOMOVIMENTOS DO SUJEITO NA ESCRITA: PONTOS DE REFLEXÃO
Dallarosa, Andréia Rodrigues Zoelner
Dissertação
Discover
Author
1
Dallarosa, Andréia Rodrigues Zoelner
1
Mendes, Sueli de Freitas
1
Nogueira, Amarili Sequeira
1
Rodrigues, Silvia Aparecida Medeiros
1
Scremin, Angela de Fátima
Advisor
2
Correa, Djane Antonucci
2
Saleh, Pascoalina Bailon de Oliveira
1
Fraga, Leticia
Referees
1
Borges, Maria Isabel
1
Campos, Claudia Mendes
1
Correa, Djane Antonucci
1
Costa-hübes, Terezinha da Conceição
1
Couto, Ligia Paula
1
Fraga, Leticia
1
Lima, Siumara Aparecida de
.
next >
Subject
4
writing
1
5th and 6th years of Elementary S...
1
5º e 6º anos do Ensino Fundamental
1
argumentative school text
1
authorship
1
autoria
1
diversified linguistic practices
.
next >
CNPq
5
LINGUISTICA, LETRAS E ARTES
Institution
5
UNIVERSIDADE ESTADUAL DE PONTA GR...
Initials
5
UEPG
Program
5
Programa de Pós Graduação em Ling...
Sponsors
2
Coordenação de Aperfeiçoamento de...
Document Type
5
Dissertação
Date issued
1
2015
1
2014
3
2013
Date Available
5
2017
1
2015
1
2014
3
2013
Access Type
5
Acesso Aberto