Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Advisors
Title
Subject
CNPq
Department
Programs
Document Type
Access Type
Help
Feedback
Documents
Termo de Autorização
Roteiro de Revisão das dissertações e teses
Language
português
español
English
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
Search
Search:
All of DSpace
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações
Programa de Pós-graduação em Educação Inclusiva - PROFEI
for
Current filters:
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Document Type
Title
Author
Advisor
Referees
Contributors
Contributors Identifiers
Abstract
Subject
CNPq
Date Issued
Date Available
Access
Institution
Initials
Program
Department
Sponsors
Format
All
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-1 of 1 (Search time: 0.004 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
Type
18-Jul-2022
Escolarização de jovens e adultos com deficiência intelectual: contribuições da teoria histórico-cultural para o desenvolvimento pedagógico.
Bueno, Olga Mara
Dissertação
Discover
Author
1
Bueno, Olga Mara
Advisor
1
Oliveira, Rita de Cássia da Silva
Referees
1
Barroco, Sonia Mari Shima
1
Foltran, Elenice Parise
1
Martiniak, Vera Lucia
1
Schneckenberg, Marisa
Subject
1
Anos Finais do Ensino Fundamental
1
Deficiência Intelectual
1
Educação de Jovens e Adultos
1
Educação Inclusiva
1
Ensino Médio
1
Final Years of Elementary School
1
Inclusive Education
.
next >
CNPq
1
CIÊNCIAS HUMANAS
1
CIÊNCIAS HUMANAS::EDUCAÇÃO
Institution
1
Universidade Estadual de Ponta Gr...
Initials
1
UEPG
Program
1
Programa de Pós-Graduação em Educ...
Department
1
Departamento de Educação
Sponsors
1
Coordenação de Aperfeiçoamento de...
Document Type
1
Dissertação
Date issued
1
2022
Date Available
1
2022
Access Type
1
Acesso Aberto
1
Attribution-NonCommercial-NoDeriv...